vrijdag 22 januari 2010

Scrapweekend

Vorig weekend ben ik mee geweest naar het scrapweekend van ScrapArt. Het was leuk! Zo'n 25 vrouwen bij elkaar om een heel weekend alleen maar te scrappen. In Oterleek aangekomen zag ik dat er nog veel sneeuw lag. Ik had me voorgenomen om naar buiten te gaan en foto's te nemen. Nou, echt niet! Ik wilde geen minuut verliezen. Zondagmiddag was ik wel gaar hoor! En de sneeuw??...Gesmolten!




We moesten allemaal het recept van een geliefd gerecht scrappen in de afmeting 20x20 cm. Ging in het begin even fout omdat ik de verkeerde afmeting heb gebruikt. Maar hier is dan het resultaat.




Gebruikte materialen:
o.a. cardstock, papier van October Afternoon, County Fair collection. Marianne Design swirl, Floral wave stempel van Judi Kins, Hero Arts Manuscript Background.



2 opmerkingen:

aukjev zei

Hallo Nathaly, Ik heb je gevonden!!Wat heb je een mooie receptenscrap gemaakt, die heb ik afgelopen weekend niet gezien. Er was ook zoveel te bekijken, ik denk dat ik toch veel gemist heb.... Jouw blog spreekt mij wel aan hoor, geen tierelantijntjes, gewoon strak en simpel, hou ik wel van ! Je staat bij mijn favorieten en ik kom zeker vaker buurten ! Hoop je gauw weer te zien. groeten Aukje

M@ureen zei

Hé Nathaly, ook ik heb je gevonden :-)
Wat was het een gezellig en leuk weekend hè, voor herhaling vatbaar!

Prachtige blog heb je en ik hoop hier ook vaker te komen kijken want je maakt erg mooie dingen!

Greetz,
Maureen.